nu j*vlar

hooppsssaanN!!!!!!
nu har statisktiken sjunkit lite granna :(
vi har ju inte bloggat på en vecka typ!!!
men det är så tråkigt att blogga för ni kommenterar aldrig :S
det är ju liksom ni som bestämmer om vi ska fortsätta blogga,
eller som vi ska sluta...
det är helt upp till er!!! 
 

nu är jag iaf i Luleå hos min mamma, vi ska typ snart fara
till armasjärvi till min mormor och morfar!
mamma ska ju skjuta imorgon tidigt så vi far dit idag :P
det blir ju trevligt!!!
jag tänkte att jag skulle försöka ta upp bloggandet igen iaf,
men om ni inte skärper er snart så ger jag upp!!!!!
jag börjar med att lägga upp dagens låt och kanske
en hiss/diss också :)

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0