HISS / DISS




• leverbiff - behöver jag säga något mer än MMMMMM.... ? 

• svettiga män och kvinnor jag gillar verkligen svettlukt, det är ett 
                                               tecken på naturligt folk. 

• svarta tänder tror ingen kan säga emot mig när jag säger att det 
                            mysigaste som finns är att pussas med en riktig 
                            snusare med gula och svarta tänder! 




 
• 
blondiner  - som en god vän sa till mig: blondiner är för pojkar, brunetter 
                      är för män. blondiner är dumma säger jag själv!!!

• 
nyaste mobiltelefonerna - är det bara jag som inte är ett fan är nya telefoner? 
                                             en gammal telefon funkar hur bra som helst för mig!

                 

• 
sommar - KAN INTE SOMMARN TA SLUT SNART????? 
                   jag vill ha vinter nununununnuununununununu!!!!!!!


/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0