sammanfattning=)

godmorgon idioter:)
sitter hära med nyblekt hår och allting:)
idag har jag varit med jullanpullan, vi solade och blekte hennes hår,
sen for jag till stan med min mamma och köpta lite saker till skolavslutningen,
vid halv 10 gick jag till matilda och var där ett tag;)
vi har ett hemligt språk:O
dett kann jagg tyvär inte della medd migg avv, menn nu råkkade jagg ge err enn leddtrådd!!!
har pluggat lite svenska också, så nu har jag bara so kvar och no -.-
nu ska jag typ sova(sitta på msn hela natten) så jag orkar upp imorgon, ska till stan me tilda typ 11 :O hon e galen:)
aja, godnatt<333333333333


den här klänningen ska jag ha på skolavslutningen:)



och mest troligt de här skorna!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0