porrjus

hej iditer, kom nyss hem till min pappa,
ska bara hämta lite kläder och sånt, sen fara tillbaka till jokkmokk:)
där väntar matilda på mig hoppas jag!!
sen skall jag vara meddd min baby;)
idag hade vi SO-prov:O tror det gick ganska brååååå, har ju plugat som fan!!!!!

JAG LÄNGTAR TILL IMORGON FÖR DÅ SKA JAG TILL LULEÅ!!!!
ska sova hos janne då för mamma ska på nån fest i Boden tror jag det va :P
det blir väl kull:)
men nu orkar jag inte skriva nå mera för jag kommer inte på något intressesant att berätta förutom att vi har haft en stackars lite läsare idag... det är säkert min mamma:)
jaja hejdå  på er vi hörs snart eller kanske inte men jag tror det, om nte så blir det om ett tag i alla fll det kan jag lova<333

Kommentarer
Postat av: collin

dfdggvfdhbvbvbv

2010-05-27 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0