jeanette is here!!!!!

heej idioter!!!!
jag sitter här med jeanette och väntar på Veronica, hon ska skjutsa oss till jeanette :P
sen ska vi chilla där tills bussen går klockan 5 ungefär:)
då ska vi till luleå :D
och jag sitter och hoppas på att *****s ska åka buss idag så jag har nå gulligt att titta pååå!!!!
när vi kommer till luleå så ska vi sitta på busstaion ett tag för jag ska träffa en!!! och sen ska typ kanske jag och julia vara med alexander,,,,, men jag nmåste ju vara med jeanette också eftersom jag ska sova hos henne:P men hon kan ju vara med oss XD XD XD!!!!!

nu blir det inte nåt inlägg på några timmar om inte matilad eller julia uppdaterar nå medans jag sitter på bussen !!! VILKET JAG HOPPAS ATT DOM GÖR FÖR DET ÄR TYP BARA JAG SOM HÅLLER DEN HÄR BLOGGEN VID LIV FAN!!!!

men nu ska jag bara packa ihop lite grejer sen beger vi oss mot Haraudden town, sen jokkmokk sen luleå!!!!
hejdå små nissar vi hörs sen <3333333333333333333333333333333m ...kansek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0