Jag har aldrig fel, jag trodde jag hade fel en gång, men det var fel!

hojaligen vad man görjar bli gammal :OOOOOOOOOOOOO
kroppen börjar knaka och fingrarna börjar gå ur led och hjärnan hänger inte med.. (säg min sist den gjorde det?) kiss blåsan gör inte som jag vill.. fyf*n ålderklrisen kommer tidigt redan kring 50 års åldern min.. menmen..


MAN SKA ÄNDÅ ÄLSKAR SITT LIV!!<3
ÄNDÅ OM MAN ÄR 50+ SKA MAN LEVA LIVER GÅ UT PÅ STAN OCH HÄRGA OMKRING MED 15 ÅRINGAR!!
DÅ ÄR MAN EN AV DOM OCH DET KÄNNER MAN I KROPPEN!!

men det dåliga med det är att man kan se i tidningen dagen efter man har varit ute och supit med sina vänner kan det stå,

inbrott

EDIT:

DITT FÖRSVUNNA INLÄGG JULLAN ?!!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0