HIHOHAHEHÖ.. det är kul att skratta!!!!

hej alla idioter, på lördag så är det ''slå linnea dagen'' klockan 18,00 - 00,00!!!  I LIKEEEEE THE DAY!!
hihi, visst är man snäll (A) nemen nu ska jag gå och kissa sen ska jag gå och fixa mig lite och sen ska jag gå och byta om till pyssingen efter det ska jag hoppa ner i sängen och sen ska jag smsa lite och efter det ska jag slå på musik och sen ska jag försöka sova kring kvart över tolv halv ett sen ska jag drömma söta och v***** drömman om kanske dig eller någon annna!! vem vet ;)))  men sen vet jag inte var jag ska göra.. kliva upp och gå och duscha sen ska jag fixa mig alltså sminka mig och fixa håret (föna håret platta håret tupera håret spreja håret och stoppa lite klämmor i håret spreja lite till) och sen så ska jag äta frukost om jag hinner sen ska jag ta på mig skorna och kanske jackan om det inte är sol ute sen ska jag gå till skolan och efter det så ska jag vara i skolan till 14,45 -.- EN LÅNG DAG !!!!! INTE GILLA!!!! men sen efter den dagens slut så vet jag inte var jag ska göra.. skriver det kanske imrgon om ni har tur för jag vet att ni älskar att veta om min dag!!!!! men det var min kväll och min dag i morgon i alla fall halva dagen imorgon !!!! :D:D:D:D:D:D:D <3 pussss nu ska jag gå och kissa och ni vet vad som händer sen efter det ;) hihi <33

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0