waterparty!!

heej alla idioter!
jag sitter och väntar på att min mor ska komma hem
så vi kan äta maten som jag gjort i ordning fan!!!
det var ganska svårt faktiskt, slå på ugnen och stoppa
in den där saken!! ganska komplicerat!!
idag har jag bara varit hemma, janne kom förbi en sväng
och drack lite kaffe!!
efter jag ätit ska jag typ fixa mig sen ut med emelie,
har inte umgåtts med henne på väldigt länge så det blir sköj!!
och jag måste dricka mycket mycket vatten!!!




nu har jag inget mer intressant att skriva,
skulle kunna hitta på något att skriva om , som tex
några olika hundraser, gräs, halsband osv. men ni
som läser kanske inte finner det så jätteintressant
så jag avslutar inlägget här!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0