funderingar till max!!

tänker på en massa just nu,
bla. vad jag egentligen gör med mitt liv
hur många gånger jag gråtit för personer som inte
är värd mina tårar

alla gånger jag skitit i skolan och bara sovit bort dagarna

hur många gånger jag låtit folk utnyttja mig, då jag
trott att det kanske fanns något seriöst i det, men nä inte det.
allt är bara sex!!


men nu har jag bestämt att jag ska bli en annan person.
men hur ska jag bli det ?

jag ska inte gråta över folk som inte förtjänar det,
dvs. de som sårar mig. fast vad ska man annars gråta över?
en sorglig film, när man är lycklig, när man gör illa sig?
hmm, det får duga!
så steg 1: inte gråta över idioter som inte förtjänar det!!


nu har jag bara ett år kvar tills jag går ut nian och det är
min sista chans att styra över vad jag vill göra med mitt liv.
så sista året ska jag ge gärnet sen kanske jag tar ett sabbatsår
och vilar upp mig lite granna.
steg 2: KLARA GRUNDSKOLAN


tappar snart räkningen..
jag vill ha något seriöst,
är less på pojkar som vill en enda sak, vad behöver
jag nog inte ens säga.
har nog bara haft 2 seriösa förhållanden i mitt liv,
fast de förhållandena var nog inte heller allt för seriösa,
eller jag var väl inte seriös, var med andra medans eftersom
jag har så jävla svårt att säga nej!!
men nu har jag träffat en sweet boy och har gått å blitt kär!!
så nu ska jag sluta upp med mina "ja"-fasoner och hålla mig till en
steg 3: just fuck one guy!!



det är väl i stort sett det jag ligger och tänker på,
sen är det massa annat också som t.ex. att jag är hungrig,
vad jag ska göra imorgon, om jag ska orka ställa mig upp
och gå och dricka ett glas vatten, varför jag är vaken och så vidare.
så nu vet ni lite djupa saker i mitt liv!!

nä, jag tror jag ska ta orken att ställa mig upp och
gå och dricka vatten, sen gå och sova och drömma om vad jag
ska göra imorgon..
då har jag gjort bort några av mina funderingar iaf!
tre flugor i en smäll!!

godnatt alla små idioter som har orkat läsa igenom allt
detta jag skrivit under dessa 23 timmar...!!


/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0