plugghästen

hej alla idioter!! :)
jag har inte haft nå skola idag för alla 8or har varit till tallholmen eller vad det hette :P
men jag följde inte dit så jag har bara fått ett hemprov som jag har suttit och gjort nu i
några timmar :P
nu ska jag gå och göra lite food, sen ska jag vänta tills jeanette slutar så vi kan fara hem till henne !!!
men hon slutar först om jättelänge ==(=( vad ska jag ta mig till!!!!!!!!!! I'M GONNA DIE!! I PROMISE!!!
ne skoja bara idioter, vad lättlurade ni är som gick på att jag skulle dö :S XDXD
jag ska smygfilma janne idag!!! så det kanske kommer nån söt film här på bloggen senare idag eller imorgon:)
nu får jag hoppas att hon inte läser det här så hon får reda på min hemliga plan! :O
jaja nu orkar jag inte skriva nå mera för jag har så iont i fingrarna =(

här e en bild från vad jag har gjort idag!!
OBS!! det är skrivet på baksidan av papprena också!!!!!



hejdå jean banan<333

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0