no pictuers until tomorrow!!

hej idioter...
har nyss kommit in, har varit med
jullan och janne .
först var jag bara med janne, vi for och
spelade minigolf lite granna:)
efter ett tag kom jullan dit och sen satt vi i gräset och chillade
lite mitt i luleå någonstans!!
sen for vi hem till mig och spelade ett litet spel:P
ytterst roligt!!!
har tagit lite bilder och filmat lite men batteriet i
kamran är slut nu och det andra batteriet är i mitt
rum och där ligger min mamma och hennes pojkvän och sover
så jag vågar inte gå in dit..
jag laddar upp filmer och bilder imorgon helt enkelt:)
jag göre direkt när jag vaknar så håll er uppdaterade!!
nu ska jag bara ta det lugnt vid datan ett tag sen ska
jag gå och lägga mig :)
ha det nice idag små idioter!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0