nattinlägggggggfan!!

godafton:)

sitter här på soffan , e helt ensam hemma!!!
ska snart gå och sova tror jag för imorgoon
kommer min sööttnos hit( HAN HAR LOVAT!!!!!! )
iallafall, idag har jag typ bara varit hemma,
var med julia ett tag på kvällen, vi for och solade :)
sen for hon hem vid 22,
så efter detr har jag bara suttitt vid dattan:S:S fyfan!!
tror ni jag e nå less??
önskar nästan att jag hade nå läxor å göra, e så j*vla uttråkad!!
eller kanske inte läxor men nånting annat iaf hehe :P

har hänt massa saker idag som gjort mig typ deppig... så har suttit och lyssnat på massa såndär deppmusik nii vet som
bla. Mellan Kärlek Och Hat - Suzzies Orkester
Timglas - Lars Winnerbäck
Broken - Seether
Åt Helvete För Sent - Sara Löfgren

osv!!!
fast sån musik e ju också bra ibland:P
fast min mamma säger alltid att man inte ska lyssna
på sån musik när man e nedstämd(A)
och det e ju sant lilla mammzen<333

jaja nu ska jag gå och kia och borsta tänderna och sen gå
och lägga mig i sängen och sova:)
och förhoppningsvis inte snarka som min mamma sa att jag gjorde idag!! :O
men det var för att jag e förkyld hehe ( HOPPAS JAG!!!!! )
tur att jag inte snarkar som min syster och som min pappa!!
fyfan min pappa, han snarkar som en flodhäst som parar sig
med en gris som stönar
!! det e inte vacker,
det går inte att sova när man lyssnarpå han ska jag tala om för er!!
oj nu vart det några rader till, det var inte meningen förlåttt mig<333=(=(=( </3</3</3

NU SKA JAG SOVA!!!! I PROMISE!!!
GODNARTT<33


PS. här är en liten bild från skolavslutningen :)

det e moffa, louise, jag & mommo ♥


/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0