LINNNEEAAAAAAAAAAAAAAA?

LINNNEA DIN SÖMNTUTA! hon säger att jag ska väcka henne om hon somnar men då när jag gör det så blir hun sur -.-' klapppo ville jag bara säga till henne!.. menmen.. nu är klockan 05:25 och har inget att göra så jag ska typ gå och lägga mig tror jag :) hehe men linnea har snott mitt täcke så jag kommer att frysa det gör jag redan menmen..





men nu ska vi ta morgon dagen;
vi ska kliva upp om vi nu går å lägger oss sen ska vi väl fixa oss och sen ska vi väl äta frukost sen planera hur vi ska ta oss in till stan. bussen går klockan 14:15 från loet till jokkmokk. sen så är vi framme någon gång vid 6 sen så vetefon vad som händer.. sen ska vi väl antagligen till hennes pappa och lämna alla grejor och sen vet jag inte leva livet:) hahaha, ne men vi ska typ gömma oss för en liten jovel!! -.-





men nu ska jag hitta på nå, men vet inte vad.. hmm.. menjaja..





pusshej<3

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0