klubba klubba i klubb-bollen där säg mig vilken som är godast här!

hallå jullanpullanpöökhöök här och linnkanplinganuusitalomåmo-osten här också! =))
Nu sitter vu här.
Nu äter vi på en klubba var.
Nu så ligger linnkanplinganuusitalomåmo-osten och gllor på mig när jag (jullanpullanpöökhöök) sitt här och skriver i denna idiotiska blogg!<3
Nu skojade jag bara lite det är inte en idiotisk blogg!
Nu menar jag att jag älskar denna blogg! <3
Nu tyckeer jag att ni ska kommentera!
Ni måste kommentera och berätta om va ni tycker att vi ska skriva om i denna blogg!!!!!!!

Nu ska vi se på någon film eller så ska vi.. inte vet jag.. men linnea ska sova här ikv och natten och lite på morgonen ska slänga ut henne klockan 7 halv 8 för jag är ju så snäll som låter henne sova ut!! JIHOOOOOOOO!!!!

PÖZZZZZ!
/J&Den skånska flickan... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0