hihi

godmorgon alla idioter!!
för första gången på hela veckan så är
det jag som ringer matilda första gången!!
INTE HON!!
vilket gulligt inlägg hon hade gjort om varfö
det var dåligt att bo granne med mig...
nu ska jag berätta varför det är dåligt att bo granne
med Matilda

1. Man får inte sova på morgonen, hon
kommer och knackar på balledörren så
man river ansiktet av sig sjäv...

2. När hon har s*x så hör man det in hit...

3. det är faktiskt ganska nice fan!!!

nu ska jag iaf vänta tills matilda kommer hem från stan,
hon är och shoppar med sin bror.
sen ska vi väl chilla lite tills klockan 19, då far vi
iväg och kommer aldrig mera tillbaka<3
det kanske inte blir så mycket bloggande dom senaste
dagarna men vi ska försöka blogga så ofta vi kan,
vi lovar<3333

och förresten, idag åker Janne hem till Jokkmokk,
så jag ska till loet vid 17 tiden och säga farväl till
Janne, vi kommer typ inte ses på väldigt länge =(
men jag hoppas tiden går fort<333

men nu ska jag äta frukost eller någonting sen
fixa mig lite granna<333

hejdå idioter<33

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0