hellO!!

heeey alla idioter!!
janne har nyss gått hem så nu sitter jag
helt ensam hära i vardagsrummet:)
min mamma ligger och sover i mitt rum hehe :P

idag kom matilda hit vid typ 1 tror jag,
vi spelade nicke och nilla i typ 3 timmar!!!
sen käkade jag och for till stan och där mötte
lille janne upp mig :)
och sen fick björne en tia av mig
SÅ NU ÄR DU SKYLDIG MIG EN 10A JULIA!!!!!!

efter det for jag och janne till kvantum och chillade!!
sen gick vi därifrån till max och drack litte kaffe fan!!
sen for vi hem hit och bastade och snackade om
alla omöjliga problem i detta liv och alla mmöjliga problem
i detta liv<333
sen speade vi yatzy och othello!! GANKSA NICE FAN!!!
tror jag ska göra en tidig kväll ikväll( fast det har jag sagt alla
dagar den hära veckan och det blir aldrig så, men ikväll ska
jag iallafall försöka  :P ) !!!

tänkte ladda upp lite bilder också från dom
senaste dagarna men det kommer alldeles strax
i ett alldeles egen inäll!!!!!!!

så hejdå era små ärtor hoppas ni mår bra!!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0