en hälsning från Gunnar

godmorgon era idioter :P
vi har vaknat för ett litet tag sedag och nu springer jullan
runt i trosor och linne, eller nu tog hon på sig en kjol också!!!
hon ska snart gå och tvätta håret, fast det har hon sagt i snart
en timma så jag börjar tvivla på att det kommer ske =(
och nu står hon och säger att hon är bajsnödig.
så nu kommer det att ta ytterligare 15 minuter innan hon
kan tvätta sitt lilla hår!!!!!
men vad gör man ? =( finns inget jag kan görra!!
om drygt en timma ska vi vara på väg in till stan härifrån bergviken,
så vi har lite bråttom så jag kan inte blogga eheh:P jag e ledsen
små idioter<333

(fyfan hon sitter och läser typ dassboken nu inne på toa och
sitter och skrattar högt!!!!)
förlåt jullanpullan att jag berätttaar detta för alla som läser våran
blogg, dvs. 40 000 om dagen!!

jaja hejdå alla läsare<333333333

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0