en dikt till min vän moa♥

Moa min vän, undra när jag får se dig igen?
Moa som inte tycker om att sitta på toa,
Moa som har fått så långt och fint hår,
ser inte längre ut som ett får... Men på
Moas lår har hon minsann krulligt hår
så hon ser ut som ett får.. (på benen alltså)
En dag gick moas gitarr sönder, det var
för att hon inte kände några bönder..
bönder som visste hur en gitarr skulle
stämmas, Men det visste inte moa heller
så nu får hon skämmas!!! Moa tycker om
att kaffe dricka, men dricker hon för fort
så får hon hicka! Rufus heter moas nakenråtta
som inte tycker om att gå på potta, ho vill
helldre gå på toa med moa!!!!
Moa min vän, nog ses vi snart igen♥

Kommentarer
Postat av: Ester

Haha, ja rimma kan du då riktigt bra.. :P

2010-06-24 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0