vem är du

heejsan allihopa..
har inte skrivit något på tre dygn..
men jag var ju tvungen att vila fingrarna efter det långa inlägget
jag skrev sist !!!
iallafall,
under dom här dagarna har jag sovit hos jeanette, varit i Haparanda,
jeanette har sovit hära, umgåtts med folk, träffat nytt folk, skaffat
boyfriends!!!!!!! ( jag och janne alltså )
men nu ska jag börja skriva lite oftare för jag märker att ni
läsare försvinner när vi inte skriver något!!
så förlåt så mycket!!
och idag kommer typ matilda till luleå så då kommer hon blogga lite också ( HOPPAS JAG!! )
men ska fixa mig lite nu och sen vänta på att mamma kommer hem för då
får jag min nya telefon!!!! :D heheheheheheh
hejdå era små grodor! :)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0