vart är din farsa just nu??

heey alla idioter :P
Janne for nyss hem så nu sitter
jag helt själv i mitt rum!!=(
vi har iaf varit och härjat lite i stan
och pratat om dittan och dattan!!
var ju jättelänge sedan jag träffade henne så!!
sen efter 11 så for vi hit och spelade yatzy
i typ en timme! :P

och förlåt julia för att jag inte följde
med dig på bio idag,
men min ekonimi är inte på topp just nu!=(
hade följt annars det vet du!!<33

imorgon ska jag å janne fa och bada någonstans ,
men vi vet inte vart!!! :O
men vi hiuttar väl alltid på något,
så påhittiga som vi är hihi! :)

nu ska jag iaf se på en film som mamma
och louise hyrde, farsan tror jag den hette :P
efter det ska jag snarka !!




godnatt små flodhästar I love you<333

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0