vaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt

godmorgon,
har vaknat ett antal gånger under morgonen pga. att dom håller på
och borrar någonstans !!!
som tur e så har jag lyckats somna om iaf!!
men nu har jag klivit upp och ska snart gå och duscha av mig lite snabbt!
det blev ganska sent i bastun igår, vi kom upp strax före 06, men det var
för att vi inte hade fått igång bastun ordentligt tidigare, så vi fick ju sitta där och
vänta tills den blev varm -.- !!

om nån timme så åker vi ner till stockholm,
ser inte direkt fram emot att åka bil i det här vädret...
är typ 27 grader i skuggan!!!
det är ju tur att mamma inte har äldsta bilen iaf!!

jaja nu har jag inte tid med det här nå mera era idioter:)!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0