min idiot<3

JULIA IDA ALBINA HÖÖK,

vi har gått igenom så mycket,
mest bra saker, men även några
mindre bra saker.
jag minns första gången vi träffades,
det var innan nyår 2008,
vi träffades på Statoil,
och du var så söt med din röda
fjällräven jacka och brunt uppsatt hår!!
vi var så blyga då,
nu vet vi allt om varandra,
hälften av tiden vi är med varandra sitter
vi och grimaserar åt varandra,
och pratar på alla olika språk;
bäbisspråk, tantspråk, t*rkspråk, och jag
vet inte namnen på alla språk vi pratar haha!
med dig kan jag vara mig själv fullt ut,
har inga hemligheter för dig,
nu har vi klantat till det lite, men vi löser det gumman,
precis som allt annat.

när jag är med dig kan jag inte ha tråkigt,
det finns inte på världskartan, du får alla
omkring dig att le
.
du ställer alltid upp, gör saker för andra,
du bryr dig.
jag vet vad du gått igenom och jag finns
alltid här för dig
, det vet du!
Jag älskar dig Julia ♥


hade ingen annan bild, men den här får duga!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0