levande begravd!!

gokväll!!
våran läsar statistik blir bara högre och högre!!
dock ligger kommentarerna ungefär
på samma nivå....

iaf, ska strax sova,
höll på att somna efter att jag
pratat i tele nåra timmar!!
men jag var ändå tvungen att gå
och tvätta bort sminket och borsta
tänderna och sånt :P hehe!!

idag har jag iaf mest bara varit hemma,
tills kl 21:10 då julia ringde och frågade om
jag ville fa på bio med henne!!
( som började kl. 21.30)
och självklart var mitt svar ja...
så det vara bara att resa sig upp ur soffan
och kladda på lite smink och sen ta cykeln i
högsta hugg och möta jullan vid golfängen:P
sen cyklade vi som två dårar in till stan,
vi hann iaf, fast vi kom 10 min försent,
så vi fick skämmas lite när vi kom in dära
vars det satt ca 7 personer!!:)
det var då inte livat där inne ska jag tala om för er!!
vi såg Beck - levande begravd
den var helt okej faktiskt !:)

 




nää nu ska jag lägga mig och sova,
har ingen anledning men alla sover juuu,
och dom som inte sover är tråkkiga:(
aja, godnatt små abborrar:(

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0