julia e en appa

heej alla idioter!!
just nu ligger jag i sängen bredvid janne och ser på tv!
vi har lite ont i skallen och är trötta som 2 vargar..
så det blir nog inte mycket mer tittande på tv för våran del!!
eller janne kanske ligger vaken ett bra tag till för det är hennes
favvo program på tv nu!!
ikväll har vi ju som sagt bastat, och efter det så for vi in
till stan och Julia lekte klätter apa i ett träd, hon var så snäll och
tog ner mitt lilla läppglans som jb sattit upp!!!
jag ska lura honom att jag inte har läppglanset och sen ska jag be han
klättra upp och hämta det!!
och sen när han suttit där uppe i träder ett tag och när han säger
att han inte hittar det så ska jag bli sur på honom och sen efter några veckor
så ska jag säga att jag har haft läppglanset hela tiden!! =)
låter inte det som en lite småkul idé??
jag hoppas att han inte läser det hära... för isåfall är ju min plan förstörd! :(
aja, tänkte lägga  upp nå bilder från idag men orkar ej gå och hämta sladden..
så ni får helt enkelt vänta tills imorgon!! om jag inte dör inatt för då kan det
bli lite svårt att lägga in bilderna...
så nu får ni allt be en bön att jag överlever den hära natten!!
nu säger jag och janne bara detta::!!!!
ett ord,  
7 bokstäver,
2 vokaler,
5 konsonanter,
en betydelse!
GODNATT !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0