jmkgay gäst bloggar!

Hejsan bloggen, 
jag var på "stan" idag!  Jag inhandlade mig ett par nya granniepanties :D Dmo var rosa med vita prickar på, nice!  Dom var också på rea på ica och därför så fick min ekonomi ingen cutt i halsen :)  Måste ju ha råd med alla skor, kläder å modetidningar osv. :)
Imorgon blire bara att vara hemma och ta det lugnt eftersom att vi har en vilodag. I våran familj tar vi det alltid lugnt på söndagar. Amerikanska pannkakor till lunch och tacos till middag, därimellan är det bara lugna puckar som häller! :D  Jag tycker det är ganska skönt med en sån dag eftersom man inte behöver göra någonting, kan gå runt i mina granniepanties hela dagen utan att någon klagar på dom..  det är det värsta jag vet!  Ingen, INGEN klagar på mina granniepanties! Den som gör det har verkligen dragit sitt sista strå i stacken!  Det är inte alls roligt när folk kallar mig mormor Berta och duderröven Sonja.. :/

Men nu ska jag gå och pudra baken och förbereda mig för granniepantiedagen
(söndag)



jag <3333


/ jmkgay.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0