jävligt les på idiotioten!

hääääääy.. nu sitter man här och funderar på vad man ska göra med sitt risiga, äckliga, torra, fula, korta, hatade hår! vill inte ha kort hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fattar inte var pappa har för fel i skallen och inte låter mig köpa löshår?! eller om jag köper det måste jag betalla han det här pulvret (min diet grej) plus att jag inte kommer få månadspeng på jätte länge och jag fattar inte nå varför?!?!?!?!?!?!?! varför ska jag inte få det bara för att jag tänkte köpa ett lörhår?! han säger att jag får göra vad jag vill med mina pengar men så börjar han med att jag inte får göra saker jag vill när jag har pengar.. jag sa till han för typ någon vecka sen att jag tänkte färga håret brunt och det var bara därför jag hade brun och svart löshår, när jag sa det sa han bara att jag var knäpp(med snällare ord).. fattar inte hans problem?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
menmen..




/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0