iPhone 3Gs

godmorgon i lådan,
vaknade precis, har sovit typ 16 timmar inatt:o
somnade kl 20 igår, borstade inte ens tänderna:'(
så nu sitter jag och gör det hehe :P
jag måste borsta i 1 timme nu eftersom jag inte gjorde det igår kväll!!

har iaf beställt en iPhone 3Gs!!
det blev en svart fast ville egentligen ha en vit:(
fast om jag skulle ha den vita så vart jag tvungen att
ta den med 32gb och så mycket gb behöver jag ej:P
blev en med 8gb=( fast det räcker nog eftersom på min förra iPhone
så hade jag 16gb och då hade jag inte ens halva minnet fullt! :P



förhoppningsvis så kommer den innan helgen!!!
annars komer jag skjuta mig själv...

men nu ska jag gå och spotta:)
sen vänta på lilla janne som är i stan med sin lillasyster!!!!
hejdå idioter :) <33333333333333

/ L


Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

oj då :D det var inte lite sömn!

haha :)

2010-07-21 @ 16:10:55
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0