hur många gånger har du vaknat idag?

godmorgon eller goddag eller godafton
eller godkväll eller godnatt, vilket passar er??
har nyss vaknat, eller ja, vaknade ju vid 7 också
och for till umo, sen när jag kom hem så somnade jag om,
var ju lagom trött eftersom janne kom hit vid 01 !! vi sov inte 
så mycket om man säger så:O

men nu är hon här igen<33
hihi vi är inte ifrån varandra så ofta kanske ni har märkt??????
men det är nämligen såhär att vi har två magneter inbygga i våra
hjärtan så när vi varit ifrån varandra tillräckligt länge så börjar dom dära magneterna
att föra oss samman.. även fast jag är på andra siden jorden så får jag vingar och
svävar till henne!! :O
kan vara ganska jobbigt ibland men det är något man får leva med!!

idag ska vi typ göraa, jag vet inte!!!
är inte något lockande väder ute, det blåser som sattan!!!
men jag är inte så sugen på att sitta inne hela dagen eftersom jag typ
gjorde det igår! men vi hittar väl alltid på något!

jaja nu ska jag typ fixa mig lite kanske om jag orkar ???
hejdå små nissar <3

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0