hihi

heeeeey matilda!!!
nu ska jag göra som du säger och blogga ett litet inlägg om
världen vi lever i....!!!!!!!!!!!!!!
jag tycker att världen är hemsk för att vi förstör våran planet med
allt som vi gör !!!
du förstör världen med allt du gör till och med när du sprutar ut gas
i hela universum!!!!
men nu är det så att jag sitter på golvet och min fot har domnat bort
och louise och marcus sitter och diskuterar om iPhone!!!
det är så roligt att lyssna på men det är inte så roligt...
 men nu kan du vara glad matilda för jag har skrivit ett intressant inlägg!!!

men hejdå :P <3333 ses på tisdag!!!

/ L

Kommentarer
Postat av: otto & judith

vi älskar eran blogggggggggggg ni ägeeeer!!!!!!!!!!!! <3333333333333333333333333333

2010-07-18 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0