ett inlägg som lutar mot det seriösa hållet

hejsan alla nattugglor..

eller jag är typ den enda nattugglan i världen men kan ju låtsas
som att jag inte är ensam iallafall.
såhär har min dag sett ut:

jag och Julia gick och la oss 09 och sov till klockan 15!..
15.30 kom hennes pappa och hämtade henne för hon skulle till
sin farmor och farfar och äta typ!!
sen la jag mig i soffan med min mamma och såg på MTV till
typ klockan 19, sen röjde jag och mamma lite i mitt rum, hon börjar 
ju jobba imorgon och hon sover i vanliga fall i vardagsrummet, så
det är ju mer praktiskt att hon sover i mitt rum så hon kan stänga in sig
där när hon är trött!!
iallafall, efter vi röjt lite grann så satt jag vid datan och väntade på att
janne skulle ringa mig men det tog ju bara 3 timmar innan hon var här!!
vi gjorde inte speciellt mycket, gick en sväng till coop och tillbax, sen
satt vi bara och chillade lite granna och sen gick hon till sin moster!
sen har jag bara suttit vid datan typ och pratat lite med Marcus,
tack vännen, för att du alltid lyssnar och ställer upp! ♥

nu ska jag ta en rök, sen borsta tänderna och göra lite sånna där
jobbiga saker som jag alltid måste göra innan jag går och lägger mig!
och med jobbiga saker menar jag tvätta bort sminket och kissa!!
som tur är så har jag inte löshår på mig idag iallafall så det går lite
snabbare innan jag kommer i säng!

men ni får ha det så bra och sova så gott,
för det ska jag göra!!
godnatt!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0