en visa

heeeey!!!!!!
idag när jag vaknade så låg janne bredvid mig!!!
blev rädd, trodde först att det var ett monster!!XD
sen for vi ju som sagt in till staden en sväng och fikade med hennes
mamma och sen for vi runt lite granna överallt och sen när vi skulle ta sjuan
till skurholmen så satt ju matilda och hennes bror på bussen !!!
matilda hade mycket roliga saker att berätta?? inte!
sen for jag och janne hem till mig och sen kom matilda gråtadess..
då satt vi bara ute ett tag och tog det lugnt och grillade med kungen!
han bara dök upp bakom dörren och självklart släppte vi in honom:)
efter kungen var mätt och belåten så tänkte vi 3 girls fara in till stan men då
fick jag ju ett samtal från my boyfriend som sa att han var på skurholmen!!!!!!!!!!!
så då var det ju bara att ta snabbaste bussen tillbakka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen när vi väl var tillbaka så stog han och pratade med min lilla mamma.......
iallafaall så satt vi ute ett tag till, sen for matilda och janne hem!!!! :'(:'(:'(:'(
och nu ligger jag här bredvid den lilla gåsen och gör ingenting alls!!!! ;)
men nu har jag inget att skriva heheh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så hejdå :) <33333333333333333333333333333333333333333333333333333

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0