en sollig morgon i snön

heeeej fiskar små...

kom nyss hem från en mysig kväll med janne på stranden!!
vi plockade lite sjögräs och blommor,
men jag säger inte vad vi ska göra med det!!!!!
hihi så nu har jag typ sand i håret men jag vågar inte
gå och duscha i källaren själv.. e så läskigt :(
men imorn ska vi iaf fara och bada igeeen, fast på dan då
det är lite soligare kanske!!!
var faktiskt lite kallt i luften men varmt som en bastu i vattnet!!

nu ska jag bara sitta här vid datan ett tag sen sova,
ska ju upp tidigt imorgon!!!!!!!!!!!!
klockan 17.30 närmare bestämt<333
nee jag skoja ska upp klockan 05.00...
ne nu skojade jag allt med er igen!! :)
men jag säger inte vilken tid jag ska upp för då blir det ju ingen
överraskning =(
för det är väl kul med överraskningar ??
jag älskar överraskningar,
speciellt när man ska på bal på slottet sen kommer en lieman
och börjar äta upp kungen!!
men det var bara ett exempel, det finns ju massa andra roliga
överraskningar också som tillexempel när man sitter på toa
och skiter sen kommer drömprinsen med en bukett blommor
som bara vissnar :( fast det var ingen rolig överraskning,
men det finns ju som sagt tråkiga överraskningar också !!!:P

men nu har jag skrivit nog mycket :P brukar inte sktriva så långa inlägg
så det höär blir det sista jag skeriver i mitt liv!!!! =( ska ta livet av mig inatt...

okeej :P men nu fortsatte jag ju skriva ädndå??? hur kommer det sig ??
jag är bara skrivig i fingrarna verkar det som !! :O
jag vill skriva mera men kommer ej på något :(
jag kan ju skriva att jag ska ringa janne imorn kl 09.30!!
och då jävlar ska den korven upp!! och duscha!!
annars ska det dö:)
någon som vill hjälpa mig ??? kommentera isåfall!!<33
men nu blev jag less på att skriva fast jag vill ändå fortsätta ?????
skoja,
aldrig att jag skulle vilja skriva för eran skuilll ??


HEJDÅ IDIOTER!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0