elgiganten

heej alla 40.000 som läser detta!!<33
nu sitter jag här i soffan med janne,
vi har nyss kladdat nagellack i håret och
på tänderna!!:)
det blev ganska snuggt fan!!
vi rekomenderar färgen rosa!!
snart ska vi äta middag sen
fara och baddaaa!!!!!!!!!!
hehe!!
sen vet jag intwe vad vi ska göra men
det blir väl något kul som vanligt :D
vi har även bastat!! så vi e rena och luktar
gott... rexonagirl!!

förlåt för att vi inte lägger upp nå
bilder men jag har använt min systers
kamera tidigare, men nu har hon tagit tillbaks
den och dessutom ligger den i Porjus någonstans!!
men ska fixa någon kamera så det blir lite flera bilder!! :P
har dom övervakningskameror på elgiganten???
HOPPAS INTE!!!
för då ska jag ta en sväng dit senare idag!! ;)
jag säger inte vad jag ska göra dära,
det får ni helt enkelt lista ut själva, men det kanske
inte är så lätt för er att lista ut det eftersom
alla ni bara är en stor bunt med idioter!!!!!! :@

men nu fick jag ont i fingrarna av att skriva allt
detta på 30 sekunder !!=(
så ni får ha det så bra små kameler!! :)
kram och handslag<3333

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0