drömmarnas värld

goodmorron!!!!
Jag hade en jätte märklig dröm!!
först var jag sur på min syster så då spragn
jag till ett hotell som egentligen var en galleria,
jag var helt topless :ooooo sen fick jag låna pablos
jacka för han skulle köpa en tröja åt mig, sen gick
vi in i en hiss och helt plötsligt satt jag på bussen med
mikkel och hans syster och vi tryckte inte på stopp
vid statoil så vi fick hoppa av i akkats :(((((((((((((((
sen när vi skulle hoppa av bussen så satt min älskling
längst fram... när jag gick fram och skulle pussa han
så satt jag helt plötsligt i en bil?!?!!??! med marri, ester,
esters syster, fay å nån annan kille :o Sen väckte  min
bror mig :))))))))))() hehehhhehehheheheh

fuck u puss å kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0