don't try to kill me

ROBIN ÄR DET ÄCKLIGASTE JAG VET!!!! =)
jag var bara tvungen att skriva det ursäkta mig hihi!!! :)

nu sitter jag iallafall här i soffan och lysnar på lite musik,
har fixat mitt nya nummer så nu är det bara själva telefonen
jag väntar på, det dröjer ju länge som sattan! :O
idag ska jag iallafall vara med Julia tror jag (:
var ju med henne igår också, vi cyklade runt lite överallt som 2 idioter,
och så var det kallt som fan så jag hade typ feber när jag kom in
men nu är jag då frisk som en nötkärna!! eller jag har lite slem
i halsen men det är ju skönt <3
nu ska jag iaf gå och fixa mig så att jag är redo när jag ska umgås med
lillpullan <333
hejdå alla älskade läsare we all love you<333

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0