det tog 30 sek att skriva detta

hejsan alla små kallar.....
kom precis hem från stan,

blev väckt klockan 10 idag av barbo och då var jag tvungen
att fara in till stan så jag var där 11.30! men vad jag gjorde dära
tänker jag inte tala om för er!!

iallafall, typ klockan 1 kom janne till stan så då gick vi och åt
på bantaj eller hur det stavas hehe (A)
sen tog vi det bara lugnt och chillade med lite folk!!
nu är janne hemma och kissar och byter byxor men hon kommer
snart hit och då ska vi bara fixa oss lite grann sen fara in till stan! ;)
kanske sover hos henne idag eftersom jag 
jag ska följa med henne och hennes syskon och hennes mamma till IKEA imorgon!!

men snart kommer janne hit igen och då måste jag typ vara färdig för hon 
sa att jag skulle skynda mig!! hon blir typ galen om jag säger att jag var tvungen 
att skriva en blogg innan!!! men hon förstår ju inte hur det känns!! 
jag offrar mitt liv för mina bloggläsares skull för att jag älskar er så mycket, 
det är ni som håller mig vid liv!! 
utan er skulle jag aldrig ha råd att gå och äta på slottet varannan dag med kungen!!
men janne kanske förstår någon dag hur det känns att vara fast i bloggen.. 
kanske någon dag när hon vuxit upp och blivit lite mognare
och kanske nån dag skaffat en egen blogg!!
men nu ska vi inte prata om jannes uppväxt för det är väl inte intressant för er..

iallafall, JAG HAR ALLTID TID FÖR ER
förutom när jag sover, äter, kissar, bajsar, ser på tv, är med kompisar,
har sex, åker bil, åker buss, åker flygplan, sitter ensam hemma och inte har
något att göra, när jag sitter vid datan...
JAAA!! förutom när jag gör allt detta så har jag tid med er dvs. ungefär 1
minut om dagen !!!
men jag offrar mig ändå för eran skull för att ni ska ha något kul att läsa
varje gång ni klickar in på denna underhållande blogg...
KOM IHÅG ATT DET ÄR UNDERHÅLLNING PÅ ERA VILLKOR!!!
(
jag härmar inte Viasat )

men nu ska jag iallafall gå och fixa mig för janne är nog här när som helst!!
ha det så bra jag kanske skriver lite om ett tag om ni orkar läsa!!
fast då blir det nog inte lika långt som det hära inlägget, för det vart
ju några rader!!
men det är bara bra för er att läsa lite granna på lovet också så ni är
förberedda tills skolan börjar!! annars kanske ni har glömt bort hur man läser och sen
gör ni bort er för hela klassen och hela skolan och för alla lärare!!
jaja hejdå <33333

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0