besluttsångest och solariesugen???

heey idioter :)
har nyss tonat mammas hår och lite sånt :P
om ett tag ska vi fara in till stan och kolla på en iPhone 3Gs,
tappade ju min gamla i toan och så är det typ en miljon sprickor på den
och sen går den knappt att slå på och så funkar inte mina högtalare och
när jag pratar i tele så hör man typ ej vad jag säger och så funkar inte
lås knappen där uppe :P hehehe
så det är nog på tiden att jag skaffar mig en ny!!!
fast jag har lite ångest för jag vet inte om jag orkar vänta tills iPhone 4 kmr ut =(=(
det e typ 10 dagar kvar men ändå hehe :P jag e i behov av en tele nuu :P :P
men som sagt ni får veta sen om det blev en 3Gs eller om jag väntade 10 dagar :)

här e en liten bild på när jag tonade madres hår :)


och en bild på skillnaden på min och mammas hudfärg!!!!

det e jag till vänster!! :) ( ne skoja tyvärr så är det jag till höger) (den
bleka fisen :( )

jaja hejdå idioter <3333

/ L

Kommentarer
Postat av: malinzofia

Nu har jag svarat på era frågor på min frågestund! :D

2010-07-20 @ 21:02:29
URL: http://mzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0