23.34

hej alla nissar!
Nu är jag tillbaka i lyleåå!!

Men det finns bara EN anledning till att jag är här när jag egentligen
borde vara i jmk!
Och den är att imorn vid ca 5 tiden åker
jag ner till Skellefteå för att jag ska och kolla på Europe!

Om jag inte skulle det hade jag nog stannat kvar i jmk och varit med min
efterlängtade älskling♥

Och sen på lördag bär det av mot jokkmokk igen!
 
Då blir det att fira Lilla mammsen som blir gammlare än vad hon är♥
Hon fyller egentligen år imorn, och då har jag ju inte tid att fira henne,
så det får bli på lördag. Och själv klart ska jag inte glömma bort att grattta
världens bästa unge som blir fjortis imorn också!


Grattis Ronny Kurtsvonny alá Ponny!♥♥♥
Grattis Lilla mammsen också!♥♥♥♥






/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0