woho

hejsan alla små getter!! :)
nu sitter jag här i soffan, mamma är och skjutsar jessica 
till Bergviken!!
vi har bara tagit det lugnt och pratat lite och så !:P
janne var också hära tidigare, men hon for ju till stan och träffade
en liten pojke och kanske en liten till pojke!!
MANEATER säger jag bara janne!!! MANEATER!!

ska iaf strax gå och borsta tänderna och tätta bort sminket åde,
mamma tyckte vi skulle göra en tidig kväll eftersom det blev ganska sent igår!:P
vi går ju som sagt upp före tuppen varje morgon! -.-
men så e det ju när man är en riktig affärsman som jag! ( och min mamma ) ,
hon har ju tagit efter mig så klart !:)
ska ta en sväng med guran bara för skoj skull!!
sen kanske sova i min egna säng istället för bredvid mamma som jag gjorde igår!
det var så mysigt, hon låg och kliade mig på ryggen mot hennes vilja!!
men jag kliade ju tillbaka, för jag är ju så generös!!

nu har jag inte något mer kul att skriva så ni får ha det såå bra
så hörs vi väl säkert imorgon! :P
hejdåå!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0