lite rim

heyysan allihopa! :)
nu sitter jag på golvet i mitt rum och har ont i skallen!!!!!!
fråga mig inte varför, för det vet jag inte!!
och hostar gör jag också... =( trodde jag blivit av med
förkylningen men det verkar som att den lurar bakom hörnet!
jaja nu ska ni få höra vad jag har gjort idag!!!

idag har jag varit med julia, vi har bakat en kaka och låtit den smaka.
vi trodde vi skulle vara en trio, men det blev bara vi två på bio.
Julia hade problem med sin sko-rem, så det tog ett tag för oss att cykla hem!!!

det var min lilla dag väldig kort!!
här får ni en liten skojig film också!!
(kanske inte så skojig)


nu orkar jag faninte skriva nå mera era kaliffon :S

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0