hoppsansa i lingon skogen! :O

jag glömde ju berätta vad jag gjort idag!!! :O
så jag får ta och skriva ett till inlägg för eran skull -.- !!
idag har jag iaf jobbat från 10 till 16! :)
efter det for jag då med mamma till luleå och var bara hem en sväng,
sen for jag in till stan och tog hål i naveln!!!
många säger att det inte gör ont, men jag tyckte då att det gjorde
förbannat ont!! :O
jaja nu gör det inte så ont iaf:)
sen åt vi lite sen for jag och janne till kvarre och jag köpte nagellack
och så köpte vi lite godis som vi snaskade på!!!!
sen for vi till skuris och fixade våra naglar!!
ni får tyvärr ingen bild på naglarna för vi lyckades inte så jättebra ! :P
men ni kan få lite andra bilder bara för att jag är extra genesrös idag!!







hihi nu är det nog!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0