gonatt

heyysan allihopa,
snart ska jag sova, för jag ska upp halv 6 imorgon och fara till Råneå.
börjar ju jobba imorgon! :P
jag är inte ett dugg trött eftersom jag vaknade typ vid 2 idag!!
men jag får väl ta 10 sömnpiller så somnar jag nog inom 3 timmar iaf! :)
idag har jag inte gjort så farligt mycket, varit med matilda, janne och jb!
sen for jag ut med jullanpullan och sväng och hon skulle ju träffa nån
kille men när vi väl var dära så svarade han ju inte när hon ringde och sånt!!!
så det vart en liten träningspass för oss fram och tillbaka till stan..
men det kanske behövdes hehe! :P
men nu ska jag iaf gå och lägga mig så jag blir lite trött så jag somnar nån gång 
så att jag orkar upp imorgon!  :P
så ni får sova så gott, jag skriver imorgon !!!!!
hejdå <333333333

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0