!!!!:@

ååh jag vet inte vad jag ska göra!!
känner inte för att göra något alls, men är ändå
så jävla drygt att bara sitta inne en fredag kväll!!!
och mamma har just fari iväg med henne vän och käkat någonstans,
så det e helt tyst här i lägenheten! :(

medans jag satt och åt så började vi prata om hur tomt det kommer bli här
när jag far till jokkmokk.. jag har liksom varit hära nästan varje dag i 10
veckor när hon kommit hem från jobbet och innan hon gått och lagt sig!!
sommaren har gått så jävla fort !!!!!! kommer kännar hur konstigt
som helst i början att komma hit på fredag kväll och fara hem igen på söndag...
men det är väl bara att stå ut tills jag gått ut nian så jag kan flytta hit! :)
jag kan ju hoppas att året går lika fort som den här sommaren.!!!!

jaja nog pratat om det!!

tror faktiskt att jag ska ta en liten promenad, en låång dusch sen fixa mina naglar
som ser värre ut än fan själv! :O
var till och med tvungen att klippa av en av mina älsklingar igår för den fick ett
jack i sig ! :'(

jaja, jag bloggar mer sen, så får ni ha det så bra så länge! :P

jag älskar den här bilden!! den e så söött!! =)


/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0