buhu:'(

tjooobba!!!
nu sitter jag här i min säng och lyssnar på lite musik!!!
har haft en liten myskväll med min syster!! :)
vi fixade våra naglar lite och sånt!!!
här e en liten bild på min hand just nu:

inte så jättebra bild, och naglarna vart inte heller så jätte bra men det ser då
bra ut på långt håll iaf, det är det som är det viktigaste hehe! :P

jag tänkte då snart sova faktiskt, mamma ska väcka mig kl halv 8 imorn och se
om jag orkar följa henne och träna imorn!!
men jag e lite tveksam med tanke på vad klockan är just nu!!!! =)
men vi får väll se vad som händer helt enkelt!!
men nu vill jag inte skriva nå mera för mina naglar fastnar typ under tangenterna
så det blir helt förstört!! ÅÅÅHHH :@

jaja vi hörs väl imorgon om jag inte kommer på något intressant att skriva under
den tiden jag är vaken inatt!!!!
så hejdå med er!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0