blodare

hejsan alla sötaaa och gulliga!!

nu sitter jag i soffan med lite blekningsmedel i håret!! =)
ska strax gå och skölja ur det så jag inte tappar allt hår och ser ut som
Eminem i skallen! 
men det är ju helt okej!!! :D
senare kommer iallafall min moster och min kusin hit och äter, trevligttrevligt!!
ikväll ska jag typ ut med jullan och company!!
så nu sitter jag och hoppas på att det ska sluta regna :( 

men nu ska jag som sagt gå och skölja ur det hära,
och så måste jag ju skölja ur färgen från mitt löshår också...
sånt här tar flera timmar att göra ju!!!
specdiellt när man måste föna allt hår!!
menmen, vill man var fin får man lida pin och man får räkna med
att det tar en jävla lång tid!!!!!!!!!!!

jajaaaaaaaaaaaaa,
hejdåå <333

/ L

Kommentarer
Postat av: ett random banan skrutt

hahahahahahahah. Awh. Inga töntar har kommenterat.

Men jag gör det dådå.

kommentar

:'D

2010-08-22 @ 01:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0