sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry

goddag idioter

det blev inget hemligt uppdrag igår... därför behöver jag inte säga vad det var!!?
idag har jag varit i skolan, var bara jag och några till som hade lektion idag alla andra i åttan var lediga... superkul!! ajaa, det var ganska skönt ändå:)
förlåt än en gång för dålig uppdatering men har inte orkat sitta vid datan, men idag blir det många inlägg, det lovar jag! ;) eller det beror ju på vad jag ska göra ikväll... aja nåra fler inlägg blir det i alla fall! ;)
nu ska jag typ gå och fixa mig eller något för ska till Luleå om 2 timmar och då ska jag typ TRÄFFA JULIA<333 och jeanette ;)

men vi hörs om ett litet tag :D
hjejdå idioter<3333
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0