saknar dig hjärtegummz!<3

Gunvorch Gunvorch Gunvorch (Linnea Linnea Linnea)<3
-ingen Jullan utan en Linnea-

Utan dig ne minut det känns som att det är ett dygn! alla jävulskap som du har fått med mig på, det har alltid slutat bra men ändå förjävligt!! för när pappa kommer på mig eller om han nu kommer på mig så blir han för sur bara.. -.-' det är inte kul!! men han har typ bara kommit på mig en eller två gånger! och det är jag glad över!!!! jag har inte ongrat något vi har gjort! jag hoppas sjukt mycket att vi inte kommer att sluta med våra jävulskap här och nu för då har man ju inte nå liv.. och det vill ju lilla jullan ha!! hahaha..
menmen, om inte jag får vara med dig på fredag eller lördag så kommer jag att ta livet av mig för jag måste bara vara med dig för du är så underbar och rolig och allt! bra och dåligt (a) hihi
jag skiter i vad alla säger om dig (alla dina rykten som inte äns är sanna) jag skiter i alla dom där IDIOTERNA!!!!!!!! du är som en syster för mig!! 
vi är som piff och puff!!
du och ja = systrarna idiot!


Klappisarna 123 <333333333333



älskardigLinneaUusitalo!<3333


/J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0